Werkgroep-Openbare-Ruimte.jpg

Commissie openbare ruimte stelt zich voor

Even voorstellen, de nieuwe commissie Openbare ruimte. Deze commissie bestaat uit (vlnr): Helmus Wildeman, Marina Put, Leo Turk, Roy Looren de Jong, Ria Sluijs en Jacqueline Kuipers.

Waarom een nieuwe commissie?

De commissie Parkeer en Verkeer en Groen en Milieu werkten al nauw samen. Men maakte gezamenlijke rondes door de wijk, vergaderde gezamenlijk en belangen lagen in elkaars verlengde. Daarnaast hebben het afgelopen jaar helaas een paar vrijwilligers afscheid genomen waardoor er een onderbezetting kwam. Vandaar dat de commissies zijn samengevoegd en nu verder gaan onder de naam commissie Openbare Ruimte. De naam sluit ook mooi aan op datgene waar wij als wijkvereniging o.a. voor staan, een goed en veilig gebruik van de openbare ruimte in het Vinkeveld!

En wat gaat die commissie dan doen?

De taken van de commissie blijven onveranderd, er worden jaarlijks diverse rondes door de wijk gemaakt, er is veel contact met de gemeente over onderhoud en veiligheid, er wordt actie genomen op klachten, opmerkingen of suggesties van bewoners. Ook worden er regelmatig thema acties georganiseerd.

In 2016 gaat de commissie zich richten op de verkeersveiligheid in de wijk. Via de mail, de nieuwsbrief en de website houden wij u uiteraard op de hoogte van de activteiten van de commissie.

Heeft u vragen, suggesties of opmerkingen, mail dan naar secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl