WIJKVERENIGING VINKEVELD ZOEKT VRIJWILLIGERS

GEPLAATS OP: 11.09.2015

De wijkvereniging Vinkeveld, met 150 leden een van de grotere wijkverenigingen in Noordwijk, is op zoek naar vrijwilligers die de Activiteitencommissie en de commissie Parkeer en Verkeer willen gaan ondersteunen.

De activiteitencommissie organiseert een aantal malen per jaar activiteiten voor jong en oud in de wijk. Deze activiteiten varieren van een kinderbingo tot en met themavonden.

De commissie Parkeer en Verkeer houdt zich bezig met het verhogen van de verkeersveiligheid in de wijk en de parkeerproblematiek. De commissie monitoort regelmatig de verkeerssituatie in de wijk en overlegt daarover met de gemeente. Daarnaast houdt de commissie zich bezig met het speelplaatsenbeleid.

Men hoeft niet perse inwoner te zijn van het Vinkeveld, ook vrijwilligers van daarbuiten zijn welkom! Tijdsbesteding is slechts een paar uurtjes per maand.

Geinteresseerd? Kijk voor meer informatie op de website www.wijkverenigingvinkeveld.nl of stuur een mail naar secretaris@wijkverenigingvinkveld.nl of bel met de voorzitter, 06-22294773.