201/Wijkvereniging 014 (Small).jpg

PAASHAASJES MAKEN WAS GESLAAGD

GEPLAATS OP: 26.03.2016

Woensdagmiddag 23 maart jl. hebben ongeveer 15 kleine kinderen een paashaasje gemaakt olv Wijkvereniging Vinkeveld.

In de hal van De Jutter waren 3 grote tafels helemaal bezet met knutselende kinderen, die de WC-rolletjes omtoverden in een haasje waar met de Pasen een ei in kan. En dat viel niet altijd mee! Het was best moeilijk om voetjes en oortjes te knippen, en om de snorharen en het neusje vast te maken. Maar het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Kijkt u maar naar de foto's. (Klik op de foto voor vergroting).

Uiteraard was er limonade, een lekker cake-je, popcorn en natuurlijk worteltjes. De Gamma had gezorgd voor vrolijke plastic tafelkleden waar we ook bij de volgende aktiviteiten gebruik van gaan maken