251/Scan_20171001.jpg

9 OKTOBER OPENING EN OPEN HUIS

GEPLAATS OP: 01.10.2017

Het bestuur van de wijkvereniging nodigt al haar leden en relaties uit voor de officiële opening van haar eigen ruimte aan het Uitvaltij 2. De openingshandeling zal worden verricht door wethouder Marie Jose Fles. De inloop is vanaf 19.30 met koffie, thee en wat lekkers.

Om 20.00 zal de wethouder de ruimte officieel openen en de naam onthullen. Daarna zal de voorzitter een korte terug en vooruitblik geven en volgt er een korte lezing over de historie van het Vinkeveld.

Na dit officiële gedeelte is er volop gelegenheid kennis te maken met de vrijwilligers van de wijkvereniging en alle activiteiten.

Maar maak ook kennis met de familie Siaffa. Zij zijn statushouders en tevens bewoners aan het Uitvaltij. En uiteraard doen we dat alles onder het genot van een hapje en drankje.

Om 21.30 sluiten we de avond af.

We zien u graag op 9 oktober.