LEDEN INFORMATIE AVOND EN WIJNPROEVERIJ

GEPLAATS OP: 03.02.2017

Maandag 13 februari organiseren we een leden informatieavond. Deze avond willen we in gesprek gaan met onze leden over allerlei zaken die spelen in onze wijk. Het groenbeheer, onderhoud aan bestrating, onze activiteiten, de verkeersveiligheid, onze financiën en nog veel meer.

Ook horen we graag van u wat wij als wijkvereniging nog meer kunnen doen dan we al doen. Wat doen we goed, wat kan beter en wat kunnen we beter niet doen.

Tevens vragen we u naar uw mening over de vestiging van een statushouders familie in het schoolgebouw van de Hoffenne. Moet de wijkvereniging een rol spelen in de intergratie van deze familie. Wij horen graag uw mening.

Gedurenden de avond kunt u proeven van de heerlijke wijnen van Aad Steenvoorden en verzorgen wij daar wat lekkere hapjes bij.

Graag tot ziens de 13e. Inloop vanaf 19.30, we beginnen om 20.00. Plaats is schoolgebouw de Jutter aan de Alk 82.

Toegang is alleen voor leden. Wij verzoeken u vriendelijk bij binnenkomst uw naam op de presentielijst te zetten.