249/lemniscaat kinderboekenfeest schrijvers (Small).jpg

LEMNISCAAT KINDERBOEKENFEEST

GEPLAATS OP: 26.09.2017

De Kinderboekenweek wordt in Noordwijk geopend met een GrieZellig KinderboekenFeest. Uitgeverij Lemniscaat brengt auteurs en illustratoren mee naar Noordwijk. Pieter Koolwijk, Annemarie van der Eem, Wim Bos, Mies van Hout, Arienne Bolt, Annet Huizing, Alice Hoogstad en de schrijver en illustrator van het Kinderboekenweek Prentenboek Knikkeruil Martijn van der Linden en Maranke Rinck geven workshops en signeren hun boeken.

Het feest vindt plaats in het Vinkeveld op de basisscholen De Jutter en Hoffenne. Natuurlijk wordt er ook griezelig geschminckt, zijn er creatieve workshops en andere verrassingen. Het feest wordt om 14.00 geopend met muziek en dans en Burgemeester Rijpstra en/of Wethouder Fles.

Kinderen, ouders en grootouders zijn van harte welkom woensdagmiddag 4 oktober vanaf 14.00. Toegangskaartjes (2,50 ) verkrijgbaar bij Boekhandel van der Meer en Bibliotheek Bollenstreek Noordwijk. Locatie Alk 82 en Invaltij 17 Noordwijk

Meer informatie www.boekhandelvandermeer.nl Het feest wordt georganiseerd door Boekhandel van der MEER, Uitgeverij Lemniscaat, Bibliotheek Bollenstreek, Basisschool De Jutter, Basisschool Hoffenne, Wijkvereniging Vinkeveld met dank aan de Gemeente Noordwijk en het Baalbergenfonds.