284/fiets-puzzeltocht (Small).jpg

14 OKTOBER FOTOPUZZELTOCHT DOOR HET VINKEVELD VOOR DE JEUGD

GEPLAATS OP: 24.09.2018

Zondag 14 oktober organiseren we weer een fotopuzzeltocht voor de jeugd door onze mooie wijk! Alle kinderen van 4 tm 14 jaar uit het Vinkeveld kunnen samen met hun vriendjes, vriendinnetjes, opa, oma of hun ouders meelopen en meespeuren!

De start is om 14 uur bij de WijkJutter aan het Uitvaltij 2. We gaan lopen in groepjes van 5 of 6 kinderen, 5 minuten na elkaar. We hebben dit jaar weer een mooie route uitgezet en die loop je in ongeveer 45 minuten.

Jullie krijgen van ons een pakje drinken mee voor onderweg en na afloop staat er wat lekkers voor je klaar en heb je ook nog eens ALTIJD PRIJS!

Deelname is gratis voor leden en 2,50 per kind voor niet leden. Ivm de veiligheid is het gewenst dat er per groepje 1 ouder/begeleider mee gaat. Wel graag van te voren opgeven bij secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl onder vermelding van je naam en adres, de namen van je vriendjes of vriendinnetjes, jullie leeftijden en een mobiel telefoonnummer. Je ontvangt dan van ons een bevestiging.

Geef je snel op want vol is vol! Er kunnen maximaal 25 kinderen meedoen.

Groetjes van het organisatie team, Jacqueline, Ria en Richard.