282/logo (Small).png

GREENPORTWONINGEN IN HET VINKEVELD

GEPLAATS OP: 21.08.2018

De Greenport Ontwikkelingsmaatschappij Duin en Bollenstreek (een privaat regionaal ontwikkelbedrijf voor de herstructurering van de Duin en Bollenstreek met alle bollengemeentes als aandeelhouder),gaat in de komende jaren op de diverse locaties in de bollenstreek 600 zogenaamde Greenportwoningen bouwen.

Een van die locaties waar gebouwd gaat worden is het Vinkeveld-Zuid, het voormalige bollenterrein gelegen tussen Tolhoren en garage Hoogeveen. Er zou sprake zijn van de bouw van een 12-tal villas maar zekerheid daarover is er nog niet.

Via de gemeente hebben wij vernomen dat er voorlichtings en inspraakavonden georganiseerd gaan worden welke gehouden zullen gaan worden in de ruimte van de wijkvereniging aan het Uitvaltij. Wanneer dat zal zijn is nog niet bekend maar uiteraard houden wij u daarvan op de hoogte.

Wilt u nu alvast meer weten, ga dan naar de website van de GOMDB of ga direct naar de Interstructurele visie en kijk op pagina 55 waar wat meer informatie staat.