300/logo Art (Small).JPG

ONTDEK TALENT BIJ UW KIND EN KOM NAAR DE SCHILDERLES

GEPLAATS OP: 19.01.2019

In samenwerking met Marieke van Ellinkhuizen organiseert de wijkvereniging Vinkeveld schilderlessen voor kinderen. Marieke heeft haar eigen design bureau, Artvastgoedstyling, en heeft gestudeerd aan de kunstacademie van Amsterdam.

In een 3-tal lessen leert zij de kinderen een aantal basistechnieken van het schilderen. En wie weet ontdekken we een groot talent! Voor de kosten hoeft u het niet te laten, slechts 5 euro per les per kind en dat is inclusief alle materialen en dan zorgen we ook voor drinken en wat lekkers!

De lessen worden gegeven op 6, 13 en 20 februari in de Wijkjutter aan het Uitvaltij 2 van 14.00 tot 15.30 en zijn speciaal bedoeld voor kinderen in de leeftijdsklasse van 7 t/m 12 jaar.

Wilt u ook weten of uw kind een nog onontdekt talent heeft? Geef hem/haar dan gauw op bij Marieke via mail artvastgoedstyling@gmail.com of via secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl

U krijgt dan een bevestiging en de betalingsgegevens. Maar wees snel, want vol is vol!