319/IMG_20180929_145047 (Small).jpg

OPEN DEUR BIJ DE WIJKVERENIGING

GEPLAATS OP: 02.04.2019

Vanaf woensdag 10 april a.s. is het voortaan op elke woensdagmiddag van 14.30 tot 16.00 open deur bij de wijkvereniging Vinkeveld.

Kom gezellig een spelletje spelen, een kaartje leggen of een puzzel maken. Of kom een boek ruilen of kom gewoon langs voor een praatje en een kop koffie. We hebben een grote sortering bordspelen en puzzels (en puzzeltafels!) en ook onze collectie boeken wordt steeds groter. Maar u kunt ook uw eigen puzzel of spelletje meenemen. Hebt u tijdschriften over? Neem ze mee, er zijn altijd mensen die er interesse in hebben.

Maak kennis met onze vrijwilligers en onze activiteiten. Maak kennis met de ondernemers uit het Vinkeveld en zie wat ze mogelijk voor u kunnen betekenen. Maak kennis met andere bewoners uit het Vinkeveld.

Kortom, kom langs! Toegang is gratis voor leden en niet-leden en de koffie staat klaar (en de thee uiteraard ook!)