326/IMG 20190515_16 1950.jpg

VERKEERSMAATJES GEPLAATST

GEPLAATS OP: 15.05.2019

Vandaag heeft de wijkvereniging Vinkeveld op een aantal plaatsen langs Hoogtij en Tolhoren zogenaamde verkeersmaatjes geplaatst. Deze moeten de automobilisten er nogmaals op wijzen rustig door de wijk heen te rijden.

Bij het plaatsen werden we goed geholpen door diverse kinderen uit de wijk!

De oorzaak weten we inmiddels, de route door het Vinkeveld is een zeer gewilde sluiproute i.v.m. de afsluiting van de rotonde Beeklaan/Herenweg. Gelukkig is de afsluiting maar tijdelijk, maar de drukte van verkeer is er niet minder om.

De wijkvereniging roept nogmaals alle automobilisten die gebruik maken van de route door het Vinkeveld op, rustig te rijden, elkaar voorrang te geven bij de wegversmallingen en veel rekening te houden met alle fietsers en schoolgaande en spelende kinderen in de wijk!