306/LOGO Vinkeveldstappers v1 (Small).JPG

WANDELCLUB VINKEVELDSTAPPERS

GEPLAATS OP: 08.02.2019

Op initiatief van een van onze leden wil de wijkvereniging een wandelclub oprichten. Vanaf begin april iedere donderdagavond een uurtje gezellig recreatief samen wandelen door onze prachtige omgeving via vaste routes. Ieder in zijn eigen tempo met begin en einde bij de Wijkjutter aan het Uitavltij. En uiteraard staat bij terugkomst de koffie klaar!

De planning is (voorlopig ) als volgt: April wandel(donder)dagen, 4 april, 11 april en 25 april. 18 april kan er wel gewandeld worden maar is de wijkruimte i.v.m. een andere activiteit niet beschikbaar.

Mei wandel(donder)dagen, 2 mei, 9mei, 16 mei en 30 mei. 23 mei is de wijkruimte niet beschikbaar omdat die dag het stemlokaal in onze ruimte is gevestigd.

Wandelingen starten om 19.30 en eindigen dus tussen 20.30 en 20.45.

Vindt u het leuk om deel te nemen of om ons te helpen dit te organiseren, laat ons dat weten via secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl of tel. 06-22294773. Heeft u ideeen of suggesties voor routes, laat ons dat eveneens weten.

Begin maart komen we terug met nadere informatie!