336/Armen-strekken-e1510046261994 (Small).jpg

WIJKVERENIGING START VITALITY CLUB

GEPLAATS OP: 15.08.2019

Dagelijks bewegen is goed voor de gezondheid. Je voelt je fit en het geeft structuur aan je dag. Een Vitality Club is een club voor en door 50-plussers die samen bewegen en achteraf koffie drinken.

De wijkvereniging gaat een Vitality club opstarten! Vanaf 9 september iedere maandag en donderdag van 09.30-10.30 een uur bewegen! Bij mooi weer op het grasveld naast het Uitvaltij en bij slecht weer binnen in de ruimte van de wijkvereniging!

Lekker samen bewegen, de wijkvereniging zorgt voor de attributen en Carla van Zelst voor de begeleiding. En na afloop gezellig koffie of thee drinken!

En dat voor slechts één euro in de week en dat is inclusief de koffie en de thee.

Lid of geen lid, iedereen is welkom. Maar Vinkeveld bewoners hebben voorrang!

Meer weten, kijk dan op deze website.

Opgeven kan via secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl of bel even met Carla op 06-33736522