371/ALV-3801 (Small).jpg

LEDENINFORMATIEAVOND

GEPLAATS OP: 26.02.2020

Maandag 17 februari hield de wijkvereniging weer haar jaarlijkse ledeninformatieavond.

Naast een zeer succesvolle workshop gegeven door Pienskeuken, kregen de leden weer informatie over het reilen en zeilen van de vereniging. Er werd ingegaan op de activteiten uit 2019, de geplande actviteiten in 2020, de financiële situatie en er was speciale aandacht voor het afscheid van Milou Wakka als secretaris van de vereniging.

Na 10 jaar zich met hart en ziel te hebben ingezet voor de vereniging, vond Milou het nu "welletjes".  Voozitter Martin Bruchner sprak zijn dank uit voor haar inzet en overhandigde haar een mooie bos bloemen en een dinercheque voor 2 personen voor een heerlijk diner in een restaurant naar keuze in Noordwijk.

De avond werd afgesloten met een drankje en een hapje uit Pienskeuken.

Klik hier  voor het conceptverslag van de vergadering.

Klik hier voor de foto's van de workshop.

Alle foto's zijn van Richard van Egmond.