393/DSCN8010.JPG

PUZZELS EN SPELLETJES LENEN KAN NOG STEEDS

GEPLAATS OP: 17.07.2020

Regenachtige middag? Vervelen? U kunt nog steeds puzzels en spelletjes lenen bij ons! Uitlenen is gratis en we komen het bij u thuis brengen en weer ophalen. Voor leden en niet leden maar u dient wel woonachtig te zijn in het Vinkeveld.

Het werkt simpel, stuur een mail naar secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl en geef aan welke puzzel(s)of spelletjes uw wilt lenen. Ook uw naam en adres uiteraard.

Wij verzoeken u wel vriendelijk om iedere keer dat u met een puzzel of spelletje aan de slag gaat, uw handen goed te reinigen.

Retour gehaalde puzzels en spelletjes blijven bij ons voor de duur van minimaal één week in geopende doos staan voordat ze weer uitgeleend kunnen worden. Dozen worden aan de buitenkant gereiningd en wij gebruiken wegwerphandschoenen bij het reiningen en brengen en halen.

Klik hier voor de beschikbare puzzels en klik hier voor de beschikbare spelletjes!

Veel plezier!