439/DSCN8522.JPG

KRUISING TOLHOREN-HERENWEG WORDT VOORRANG FIETSPAD

GEPLAATS OP: 16.09.2021

In de nacht van 23 op 24 september gaat de gemeente het fietspad op de kruising Tolhoren Herenweg voorrang maken! Een lang gekoesterde wens van veel wijkbewoners en de wijkvereniging.

De werkzaamheden worden 's nachts uitgevoerd waardoor er (bijna) geen overlast zal zijn voor het verkeer. Ook zullen er verkeersregelaars aanwezig zijn. Het fietspad wordt van een z.g.n. rode slemlaag voorzien. Dit zorgt ervoor dat de laag niet al te snel slijt. Uiteraard komen er haaientanden op de weg en wordt de bebording aangepast. Werkzaamheden kunnen echter alleen worden uitgevoerd als het droog is. Bij regen worden de werkzaamheden uitgesteld.

Dus (hopelijk) vanaf 25 september extra opletten als u vanuit de Tolhoren de Herenweg op rijdt en andersom ook natuurlijk!