429/enquete.jpg

VERTEL HET ONS

GEPLAATS OP: 27.05.2021

Het is al weer een tijdje geleden dat wij activiteiten konden organiseren, maar met de verdere versoepelingen van de corona maatregelen aanstaande gaan ook wij weer nadenken over het opstarten van activiteiten.

Maar hoe doen we het eigenlijk? Waar heeft de wijk behoefte aan? En wat vindt u überhaupt van de wijkvereniging? Deze en nog andere zaken willen wij heel graag van u weten.

Om die reden vragen wij u vriendelijk bijgaande enquête in te in te vullen. Het kan anoniem en kost u slechts een paar minuten tijd. Het gaat ons in ieder geval enorm helpen verder te kunnen verbeteren en verbinden!

En kent u het e-mail adres van uw buren, verdere straatgenoten of familie in de wijk? En zijn die geen lid van de wijkvereniging? Stuur de enquête gewoon door! Wij horen graag de mening van al onze wijkbewoners!

Klik hier om de enquête te te starten. .

Mocht dat niet lukken, ga dan naar www.wijkverenigingvinkeveld.nl/enquete

De enquete blijft open staan t/m zondag 13 juni 23.59.

Alvast heel hartelijk dank voor de moeite!

Namens het wijkverenigingsteam,

Martin Bruchner,Voorzitter