Even voorstellen Activiteitencommissie

Even voorstellen, de activiteitencommissie

Wat doen wij?

Het organiseren van de diverse activiteiten in de wijk is een belangrijk onderdeel van het takenpakket van onze wijkvereniging! Wij streven immers naar het creeren van een gezellige, veilige en aantrekkelijke wijk. Het verbeteren van de onderlinge contacten hoort daar ook bij.

Daarom organiseren wij ieder jaar activiteiten voor jong en oud! Deze activiteiten varieren van een kinderbingo's tot thema avonden. Met dit gevarieerde scala aan activiteiten willen wij een zo breed mogelijk publiek te bereiken.

Maar dat is nog niet alles. Wij willen ons scala aan activiteiten uit gaan breiden. Meer organiseren voor de wat "oudere" jeugd, meer gaan organiseren voor de senioren in de wijk.

Alle activiteiten staan vermeld op de activiteitenkalender.

Doe je mee?

Wij zijn nog op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die hun steentje willen bijdragen aan het organiseren van activiteiten. Het kost maar een paar uurtjes per maand en het is dankbaar werk.

Interesse? Neem contact op met Isabelle Groenstege 06-21266945 of stuur een mail naar secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl

Graag tot ziens bij een van onze activiteiten!