Hondenpoep

ACTIE HONDENPOEP IN WIJK VINKEVELD

GEPLAATS OP: 28.10.2014

Iedereen heeft er wel eens in gestaan. Een stinkende hoop hondenpoep. De gemeente zet zich voor 100% in, maar er zijn nog steeds meldingen van bewoners die zich storen aan hondenpoep. Zo ook in Vinkeveld bleek na signalen van bewoners en wijkvereniging.

Middels een ludieke actie in Vinkeveld worden hondenbezitters attent gemaakt op de regels voor het uitlaten van de trouwe viervoeter. Iedereen die een hond uitlaat, moet minimaal twee zakjes bij zich hebben. Ook siert de inmiddels bekende stoeptegel met de poepende hond op een drietal locaties de komende weken de wijk.

Hondenbezitters in de wijk Vinkeveld hebben een brief ontvangen met de geldende regels en een korte vragenlijst om aan te geven hoe de voorzieningen voor hondenbezitters kunnen worden verbeterd.

De actie loopt van 14 oktober tot 13 december 2014. Op naar een schoon Noordwijk!