logo_70jr_bevrijding.png

MEELOPEN IN EEN PARADE

GEPLAATS OP: 17.04.2015

Heeft u altijd al eens mee willen lopen in een parade? En heeft u altijd al eens in het Guinness Book of Records willen staan? En vind u ook dat onze bevrijding op 5 mei 1945 nooit vergeten mag worden?

Zet dan een groot uitroepteken bij 5 mei 2015 in uw agenda, uw notebook, uw mobiele telefoon of onthoud deze datum gewoon!

Op 5 mei gaat de Oranjevereniging Noordwijk de "Grande Parade" oftewel de "Longest Liberation Parade in the World" organiseren.

Met deze parade eert men niet alleen de bevrijding maar wil men tegelijkertijd met de langste parade ter wereld een vermelding in het Guinness Book of Records zien te bewerkstelligen!

In tegenstelling tot wat er in de flyer staat, start de parade om 13.00 in het Vinkveld bij basisschool de Jutter aan de Alk 82 en gaat vandaar, onder begeleiding van de diverse muziek korpsen en via de diverse andere wijken naar het eindpunt op het Vuurtorenplein. Onderweg sluiten zich steeds meer mensen aan om uiteindelijk de langste parade ter wereld te gaan vormen!

Doe mee, loop mee! Het wordt een fantastisch evenement!

Nog wat praktische informatie:

Meer weten? Zie bijgaande folder en route beschrijving of ga naar www.noordwijk.info en klik op Evenementen.

Bekijk de flyer!

Klik hier voor de routebeschrijving