246/englischer-Detektiv (Small).jpg

10 SEPTEMBER FOTOPUZZELTOCHT VOOR DE JEUGD

GEPLAATS OP: 09.08.2017

Voor alle kinderen van 6 t/m 12 jaar die in het Vinkeveld wonen... en hun vriendjes en vriendinnetjes uit andere wijken, organiseert de wijkvereniging Vinkeveld op 10 september een fotopuzzeltocht door de wijk.

Je loopt in groepjes van 6 of 8 een route door de wijk en lost aan de hand van fotos de vragen op. Er zijn 2 routes uitgezet. En uiteraard zijn er leuke prijzen te winnen. Ook zorgen we voor drinken en eten. Je loopt de route in ongeveer 1 uur.

We starten om 14.00 vanaf het Uitvaltij 2.

Je moet je wel even opgeven. Doe dit voor 6 september. Stuur een mail naar secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl of bel 06-22294773 en vermeld je eigen naam en die van je vriendjes of vriendinnetjes die je mee wilt nemen. Geef ook je adres en je telefoonnummer op.

Je krijgt vlak voor 10 september nog een bericht van ons met de laatste informatie.

Er moet wel een paar keer een straat worden overgestoken dus mocht je papa of mama mee willen lopen dan graag.