250/_DSC1790[1] (Small).JPG

FOTOTPUZZELTOCHT VOOR HERHALING VATBAAR

GEPLAATS OP: 01.10.2017

De fotopuzzeltocht van zondagmiddag 10 september werd een succes. De start was om 14.00 vanuit het nieuwe onderkomen van de wijkvereniging aan het Uitvaltij 2. De kinderen gingen in groepjes om de 10 minuten op pad.

Er waren 2 routes uitgezet met leuke verschillende vragen d.m.v. fotos van de wijk. De vragen varieerden van tellen en goed zoeken maar ook plekken herkennen en namen van planten. Een groep gaf zelfs de bijzondere naam Gunnera manicata of te wel mammoetblad (reuze rabarber genaamd). Zij kregen hiervoor zeker een punt extra.

Na een wandeling van een uur werden de deelnemers getrakteerd op koffie / thee / limonade en een gezonde fruitsalade. Daarna was het met spanning wachten op de uitslag. Er was een groepje met 0 fouten en die kregen een medaille en mochten als eerste een prijs uitzoeken.

De reacties waren erg positief en daarom is deze puzzeltocht voor herhaling vatbaar en gaan we deze volgend jaar zeker weer organiseren.