253/_DSC4823 (Small).jpg

OPENINGSAVOND DRUK BEZOCHT

GEPLAATS OP: 12.10.2017

Op maandag 9 oktober j.l. werd de eigen ruimte van de wijkvereniging officieel in gebruik genomen. Samen met wethouder Marie Jose Fles onthulde voorzitter Martin Bruchner een bord met de naam van het onderkomen, Wijkjutter.

De wethouder sprak haar waardering uit hoe de buurt en de wijkvereniging de statushouders, de familie Siaffa die in hetzelfde gebouw een onderkomen hebben, hebben opgevangen en begeleid.

De voorzitter memoreerde de oprichting en activiteiten van de wijkvereniging en gaf de intenties voor de komende tijd aan. Cees Verweij van de Oude Dorpskern gaf tot slot een interessante lezing over de historie van het Vinkeveld. Na afloop werden er door de familie Siaffa speciaal door hen gemaakte hapjes rondgedeeld en werd er onder het genot van een glaasje nog nagepraat.

Ook kreeg de wijkvereniging nog wat tips, een mededelingenbord, een aangeboden/gevraagd bord, een spreekuur van de wijkagent, een oudejaars of nieuwjaarsviering en activiteiten voor ouderen. Allemaal waardevolle tips waar we zeker op terug gaan komen.