235/_DSC3003 (Small).JPG

VERSLAG LEDEN INFORMATIEAVOND 2017

GEPLAATS OP: 27.02.2017

Maandag 13 februari j.l. organiseerde de wijkvereniging Vinkeveld een Leden informatieavond. Deze Leden informatieavond kwam in de plaats van de gebruikelijke jaarlijkse Algemene Ledenveragdering. Het bestuur van de wijkvereniging wilde graag in gesprek gaan met haar leden om van gedachten te wisselen over diverse onderwerpen waar de wijkvereniging bij betrokken is of zou kunnen zijn. Daarnaast werden uiteraard de gebruikelijke ALV onderwerpen ter sprake gebracht zoals de financiële verantwoording, wat hebben we gedaan, wat gaan we doen etc.

De onderwerpen betroffen het groen in de wijk, het grijs in de wijk, de geplande activiteiten, de financiële situatie, de veiligverkeersactie en de vestiging van statushouders. Per onderwerp waren er vertegenwoordigers van de wijkvereniging beschikbaar om uitleg te geven, vragen te beantwoorden en om mee van gedachten te wisselen. Daarnaast waren er ook 2 vertegenwoordigers van de gemeente Noordwijk aanwezig.

De avond werd goed bezocht. Of dit nu kwam door de wijnproeverij of omdat de onderwerpen zo interessant waren laten we in het midden. Er werd veel gediscussieerd en er werden ook veel ideeën aangedragen. Al met al kunnen we terugkijken op een geslaagde avond die in deze vorm zeker voor herhaling vatbaar is.

Voor een inhoudelijk verslag van deze avond klik hier.