283/noordwijk (Small).png

2 OKTOBER WIJKAVOND

GEPLAATS OP: 29.08.2018

Op 2 oktober organiseert de gemeente Noordwijk een wijkavond voor het Vinkeveld. Tijdens deze avond kunt u in discussie gaan met en vragen stellen aan de aanwezige wethouders over de diverse onderwerpen zoals afval, groen, spelen, overlast, veiligheid, zorg, parkeren en verkeer.

Uiteraard zijn wij als wijkvereniging ook aanwezig en ook wij horen graag uw mening en ideeen over het wel en wee van onze wijk. Ook horen wij graag wat u van ons vindt en wat u graag zou zien wat wij (nog meer) gaan doen.

De inloop aan het Uitvaltij 2 is om 19.45 en aanvang is 20.00. Na een paart korte presentaties met actuele onderwerpen (o.a. een presentatie door de wijkvereniging),is er daarna volop gelegenheid om met de wethouders in gesprek te gaan.

U hoeft zich niet aan te melden, de inloop is vrij.

De avond wordt afgesloten met een borrel.

Graag tot ziens op 2 oktober.