285/Gemeente (2 van 27) (Small).jpg

DRUKBEZOCHTE WIJKAVOND

GEPLAATS OP: 05.10.2018

Dinsdag 2 oktober j.l. vond de door de gemeente georganiseerde wijkavond plaats in de Wijkjutter aan het Uitvaltij. En ondanks een spannende voetbalwedstrijd was de opkomst behoorlijk hoog.

Aanwezig waren alle wethouders en bestuur en vrijwilligers van de wijkvereniging. Ook Welzijn Noordwijk was vertegenwoordigd. Wethouder Dennis Salman opende de avond waarna wethouder Hans Bakker een presentatie gaf over de 7 sterren gemeente. Wijkagent Aad van Duijn vertelde iets over de veiligheid in de wijk en wijkvereniging voorzitter Martin Bruchner gaf een korte presentatie over de activiteiten van de wijkvereniging.

Na deze presentaties was er volop gelegenheid met de wethouders in discussie te gaan en daar werd dan ook gretig gebruik van gemaakt. Onderwerpen welke besproken werden waren onder meer de geplande nieuwbouw in het Vinkeveld Zuid, de parkeerproblemen in de wijk, de groenvoorziening en de verkeersveiligheid.

Al met al een geslaagde avond welke in een prettige en open sfeer verliep. De wethouders zijn in ieder geval met een aantal ideen onder hu arm weer naar huis gegaan.

Een volledig verslag van de avond volgt nog.