263/read-1564105_960_720 (Small).jpg

LEESGROEP VINKEVELD

GEPLAATS OP: 14.02.2018

Leesgroep Vinkeveld gaat van start! De ruimte van de wijkvereniging leent zich heel erg goed voor diverse activiteiten en het leek mij een leuk idee om daar een leesgroep te starten voor inwoners van de wijk.

Op maandagavond 12 maart om 20.00 uur bent u van harte welkom om u op te geven voor de leesgroep en kennis te maken met andere enthousiaste lezers. Op die avond kunnen we dan afspreken welk boek we de eerste keer gaan lezen en hoe vaak we bij elkaar kunnen komen. Het is ook mogelijk, voor leden van de wijkvereniging, om incidenteel aan te schuiven als een te bespreken boek u aanspreekt.

Omdat de wijkvereniging de ruimte en koffie/thee/drankje beschikbaar stelt, zouden wij het op prijs stellen als u lid zou worden (als u dat al niet bent) van de wijkvereniging voor 10 euro per jaar.

Ik heb er zin in en hopelijk nog veel boekenwurmen met mij!

Wilma Hoogendam