299/wijk-0233 (Small).jpg

GEZELLIGE NIEUWJAARSRECEPTIE

GEPLAATS OP: 19.01.2019

Zondag 13 januari hield de wijkvereniging voor het eerst in haar bestaan een nieuwjaarsreceptie. En alhoewel de opkomst best wel wat groter had mogen zijn, werd het toch een bijzonder gezellige en geslaagde middag! Onder het genot van een glaasje bubbels werd door de aanwezigen getoast op het nieuwe jaar. En dat het gezellig was bleek wel uit het feit dat iedereen lang bleef hangen!

Martin Bruchner hield een korte nieuwjaarstoespraak waarin hij zich afvroeg wat hij nu eigenlijk moest zeggen. Zo'n standaard speech waarin wordt genoemd hoe goed iedereen het gedaan heeft, wat een geweldig jaar ze hebben gehad, welke succesvolle en minder succesvolle activiteiten er waren geweest, dat er mooie subisidies waren verkregen en dat daarmee de ruimte was opgeknapt, nee, op zo'n toespraak zit toch niemand te wachten? Dat had men immers toch al kunnen lezen in nieuwsbrieven op de website en Facebook? Ook vroeg hij zich af of hij nu wel moest gaan melden dat de wijkvereniging het nieuwe jaar met veel activiteiten gaat beginnen en dat ze nog meer de verbindende factor in de wijk willen zijn, en dat ze nog meer gaan streven naar verbeteringen op het gebied van groen en grijs. Nee, op die mededelingen zit toch ook niemand te wachten, dat weet iedereen toch wel?

Dus besloot Martin kort en krachtig te toasten op het nieuwe jaar en wenste hij iedereen alle voorspoed en geluk!