343/IMG_20190514_213547 (Small).jpg

SCHILDERLES VOOR BEGINNERS

GEPLAATS OP: 06.10.2019

Op 5, 12 en 26 november vindt de cursus schilderen voor beginners plaats. Telkens van 19.30 tot 21.30 in de Wijkjutter aan Uitvaltij 2.

In 3 lessen leert u het opzetten van het onderwerp, een start met het toepassen van de perspectief regels, het mengen van de kleuren, verhoudingen leren zien en de compositie bepalen. We zetten het onderwerp, een stilleven, eerst op met houtskool en onder begeleiding start u vervolgens met het schilderen. De vorderingen worden steeds besproken en er is veel ruimte voor persoonlijke aandacht.

U gaat onder de professionele leiding van Marieke van Ellinkhuizen aan de slag. Marieke heeft haar eigen design bureau, http://artvastgoedstyling.nl en heeft gestudeerd aan de kunstacademie van Amsterdam.

In februari en april van dit jaar heeft Marieke ook de bijzonder succesvolle cursussen schilderles voor kinderen en schilderen voor beginners in samenweking met de wijkvereniging georganiseerd.

Kosten zijn 30 euro pp voor 3 lessen en dat is inclusief diverse verfbenodigdheden, koffie, thee en frisdrank.

Inschrijven via secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl o.v.v. naam, adres en e-mail. U krijgt dan een bevestiging van ons.

Leden van de wijkvereniging hebben voorrang.