390/194724.jpg

DE GAANDE VROUW EN KOMENDE MAN

GEPLAATS OP: 12.06.2020

Na 10 jaar zich heel veel ingezet te hebben voor de wijkvereniging, vond Milou Wakka het tijd om een stapje terug te doen.

Milou is vanaf het begin zeer betrokken geweest en we zijn haar dan ook erg dankbaar voor al het werk dat ze de afgelopen 10 jaar heeft verzet. Werk dat niet altijd voor iedereen zichtbaar is, maar wel erg belangtrijk voor het goed functioneren van de wijkvereniging.

In Eric ter Lingen heeft de wijkvereniging een waardige opvolger gevonden. Eric werd dan ook met algemene stemmen tot secretaris gekozen tijdens de afgelopen ledenvergadering in februari. De officiële overdrachtsdatum werd op 1 juni vastgesteld.

Dit en het 10 jarig bestaan van de wijkverenigng hadden wij heel graag samen met u willen vieren. Maar helaas, het corona virus gooide roet in het eten. Daarom hebben we de overdracht in klein comité gevierd en daarbij werd door Milou symbolisch het 1 1/2 meter veiligheidshesje aan Eric overgedragen!

Milou, nogmaals veel dank, we zullen je zeker nog wel eens zien en geniet van je vrije tijd!

Namens het wijkverenigingsteam,

Martin Bruchner