368/19463-web-strand (Small).jpg

DENK MEE OVER DE TOEKOMST VAN NOORDWIJK

GEPLAATS OP: 19.02.2020

Onderstaande informatie is geplaatst op verzoek van de gemeente Noordwijk. De wijkvereniging Vinkeveld is niet aansprakelijk voor onjuistheden in deze informatie.

Samen een visie maken voor de toekomst van Noordwijk. In teams van inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Kortom: iedereen die zich betrokken voelt bij Noordwijk. In gesprek met elkaar brengen we de input van de teams samen tot één toekomstvisie.

4 maart; Startbijeenkomst teams Toekomstvisie.  Wat betekent fijn wonen, werken en leven voor u? Wat gaat goed? Wat kan beter? U kunt zich richten op de gehele gemeente of het dorp waar u woont. Elke inbreng is van waarde! Na een korte toelichting sluit u aan bij uw team. Natuurlijk helpen we u op weg. We geven u de nodige informatie en er is volop ruimte voor beantwoorden van uw vragen. Dan begint het echte werk: een visie maken op de toekomst van Noordwijk!

Agenda 4 maart; 19.30-21.30 Startbijeenkomst teams Toekomstvisie - heel Noordwijk, Northgo College, Duinwetering 107, Noordwijk

9 april Tussenpresentatie teams Toekomstvisie - heel Noordwijk, Locatie De Muze, Wantveld 2, Wethouder de Jong

18 mei slotgesprek teams Omgevingsvisie, De Duinpan, Sportlaan 34, De Zilk

29 juni feestelijke presentatie resultaat Omgevingsvisie Locatie volgt.

U kunt zich individueel opgeven of als team via toekomst@noordwijk.nl  Wanneer u zich individueel opgeeft zorgen wij dat u in een team terecht komt.

Wilt u meer weten? Stuur een mail naar toekomst@noordwijk.nl of ga naar http://mijntoekomst.noordwijk.nl/