392/20200713_100827.jpg

EEN BIEBKAST VAN DE WIJKVERENIGING

GEPLAATS OP: 15.07.2020

Het heeft even geduurd, maar eindelijk is de biebkast dan gearriveerd! Het bouwen was vorig jaar als project begonnen bij Limes Praktijkonderwijs te Katwijk. Maar door de coronacrisis kon de biebkast nu pas verder worden afgemaakt.

Het resultaat mag er evenwel zijn, een mooie biebkast welke aan de buitenmuur van de Wijkjutter aan het Uitvaltij komt te hangen.

Maandag 13 juli werd de kast door de vakdocenten techniek Marc en Tim van Limes Praktijkonderwijs officieel overhandigd aan Martin Bruchner. Een ruime kast waar veel boeken een plekje gaan vinden.

De wijkvereniging bedankt de leerlingen en de vakdocenten voor hun inzet, de wijk Vinkeveld is een mooie biebkast rijker! En hoe is de kast straks te gebruiken? Dat laten we u zo snel mogelijk weten!

Op de grote foto v.l.n.r., Martin, Marc en Tim in het techniek lokaal.