365/stemmen-vergadering (Small).jpg

LEDENINFORMATIEAVOND MET LEUKE WORKSHOP

GEPLAATS OP: 05.02.2020

Op maandag 17 februari a.s. organiseert de wijkvereniging Vinkeveld weer haar jaarlijkse leden informatie avond. Tijdens deze avond vertellen wij u weer van alles over het reilen en zeilen van de vereniging. Ook gaan wij de vergadering vragen akkoord te gaan met de benoeming van Eric ter Lingen per 1/6/2020 tot secretaris van de vereniging als opvolger van Milou Wakka. En vragen wij toestemming aan de vergadering om ook donateurs toe te laten tot de vereniging.

Maar natuurlijk niet allen officiële plichtplegingen maar ook (zoals u van ons gewend bent) een inspirerende gast gast! Dit keer is dat Pien van Pienskeuken. Pien laat ons, in haar workshop, zien hoe met eenvoudige gezonde ingrediënten verrassend lekkere gerechten te maken zijn zonder o.a. geraffineerde suikers. Zowel zoet als hartig komen aan bod. En daar blijft het niet bij....de gerechten die Pien heeft voorbereid en ter plekke voor ons maakt in de workshop gaan we proeven...

De avond begint om 20.00, inloop is vanaf 19.45.

Klik hier voor de agenda van de avond.

Klik hier voor het verslag van de vorige vegadering.

Graag tot ziens op 17 februari!