361/maxresdefault.jpg

REDACTEUR EN VRIJWILLIGERS GEZOCHT

GEPLAATS OP: 17.01.2020

De wijkvereniging Vinkeveld is een dynamische wijkvereniging die in haar eigen ruimte in het Vinkeveld veel activiteiten organiseert voor de bewoners van onze mooie wijk! En de wijkvereniging groeit nog steeds! Het ledenaantal blijft groeien en de verscheidenheid aan activiteiten eveneens!

Wij zoeken een redacteur. Om onze leden en onze wijkbewoners nog beter te kunnen informeren zijn we op zoek naar een redacteur. Uw voornaamste taken zijn het eens per 2 maanden verzorgen van een nieuwsbulletin en redactionele nieuwtjes verzamelen vanuit de wijk. U werkt samen met onze fotograaf. De tijdsbesteding bepaalt u zelf.

Wij zoeken nog steeds vrijwilligers. Wilt u helpen bij de organisatie van onze activiteiten of wilt u zelf wel eens wat organiseren, neem dan contact met ons op. Tijdsbesteding kunt u helemaal zelf bepalen

U maakt deel uit van een klein team enthousiaste vrijwilligers! We kennen geen hierarchie, iedereen is even belangrijk! En onze eisen zijn niet hoog. Wij vragen enige affiniteit met verenigingswerk en bij voorkeur affiniteit met het Vinkeveld!

Interesse en wilt u meer weten? Bel dan met Martin Bruchner op 06-22294773 op werkdagen tussen 19.00 en 21.00.

Mailen kan ook, mail naar secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl en u krijgt per ommegaande een reactie.