395/20200713_100053.jpg

RUILBIEBKAST VANAF VRIJDAG 24 JULI IN GEBRUIK

GEPLAATS OP: 19.07.2020

Vanaf vrijdag 24 juli kunnen de inwoners van het Vinkeveld gebruik gaan maken van de ruilbiebkast van de wijkverenging. De kast is te vinden aan de buitenmuur van de Wijkjutter aan het Uitvaltij 2.

De wijk is dus nu 2 biebkasten rijk, er hangt ook een biebkast aan het Laagtij. Op loopafstand van elkaar, vindt u niets in de ene kast, neem dan een kijkje bij de andere kast! Er is voor iedereen wel wat te vinden in een van de 2 biebkasten! Thrillers, romans, kinderboeken, de keus is ruim!

De regels voor gebruik van de wijkvereniging kast zijn simpel, neem een boek mee en plaats er een boek voor terug. Geen boeken in tassen of los onder de biebkast zetten en in de kast de boeken niet stapelen of proppen. De titels moeten zichtbaar blijven. En sluit het deurtje na gebruik, dan houden we het netjes! Leen zo vaak als uw wilt en zo lang als u wilt!

Heeft u tips, suggesties of ideeënn, laat het ons weten via secretaris@wijkverenigingvinkeveld.nl of bel 06-22294773.

Veel leesplezier!