468/Feest10jaar_banner.jpg

JUBILEUMFEEST WIJKVERENIGING VINKEVELD

GEPLAATS OP: 09.05.2023

Op 1 juli vieren we het 10 jarig jubileum van de wijkvereniging! Twee jaar geleden waren deze plannen er al, maar toen kon het geen doorgang vinden door corona. Bij ons is uitstel geen afstel! We gaan het jubileum vieren met muziek, vermaak, hapjes en drankjes en een springkussen. Het programma is als volgt:

14:45  Jubileumveldje open

15:00  Muzikale start met een optreden van Excelsior

15:30  Pubquiz en Kinderactiviteit

17:30  Woordje van de voorzitter, uitslag pubquiz

18:00  BBQ en optreden van coverband MeernieT

20:30  Laatste ronde en einde Jubileumfeest

Locatie: het veldje bij de Wijkjutter op Uitvaltij 2 (voormalige Jutter basisschool).

De periode voor het aanmelden voor het feest is inmiddels gesloten. Dank voor de vele aanmeldingen! Iedereen die zich heeft aangemeld staat op de gastenlijst. Bij aankomst kunt je bij de bar een stempeltje halen en kun je bij de bar drankjes halen en mee doen met de BBQ.

Het feest is voor de leden van de Wijkvereniging Vinkeveld. Ben je nog geen lid van Wijkvereniging Vinkeveld? Klik hier om je direct aan te melden als lid.

Pubquiz & Kinderactiviteit

Om 15:30 start de pubquiz voor volwassenen. Maximaal 8 teams van 3 of 4 personen strijden tegen elkaar. Vorm bijvoorbeeld een team met je buren of vrienden uit de wijk. Om deel te nemen aan de pubquiz moet je je aanmelden. Dit kan als team of individueel (dan deelt de organisatie je in). Klik hier om naar het pubquiz-aanmeldformulier te gaan.

Tegelijkertijd start de kinderactiviteit. Bij het aanmelden van het feest kun je aangeven met hoeveel kinderen je komt. Kinderen mogen terplekke zelf beslissen om mee te doen of om lekker op het springkussen spelen of om op het plein met stoepkrijt of eendjes vissen te spelen.

Hopelijk tot ziens op 1 juli!
– De Jubileumcommissie –