467/PXL_20230513_131009435.jpg

WORKSHOP ZOEMENDE TUIN

GEPLAATS OP: 07.05.2023

Tuinambassadeur, wie wil dit nu niet worden?

Een tuinambassadeur is iemand die het leuk vindt om buren, vrienden of bekenden in de omgeving te stimuleren en enthousiast te maken om de tuin te gaan vergroenen. Want hoe meer groen, hoe beter en gezonder we de buurt met elkaar kunnen maken.

In deze workshop serie leer je meer over het geschikt maken van tuinen voor vlinders en insecten van het vroege voorjaar tot in het najaar. Het Instituut voor Natuurbeschermingseducatie (IVN) geeft deze workshop en is mede mogelijk gemaakt door de 'Vereniging voor Natuur & Vogelbescherming Noordwijk' (VNVN).

Deze workshop is voor leden en voor niet-leden van de wijkverweniging en wordt gegeven in twee delen; deel 1 theorie en deel 2 is een practicum.

Wanneer, waar, opgeven en kosten:

De workshops zijn op 23 mei (theorie) en op 2 juni (practicum) van 19:30 tot ca. 21:45 (incl. pauze). Inloop met koffie vanaf 19:00.

De workshops worden gegeven in de De Wijkjutter (Uitvaltij 2).

Maximaal 20 mensen kunnen deelnemen en inschrijven is verplicht. Inschrijven kan nog steeds! Dit kan middels een email aan de secretaris (eerst komt, eerst maalt).

De kosten voor de beiden workshops worden door de VNVN gedragen. Maar! Indien u zich opgeeft, conformeert u zich aan de afspraak en verwachten we dat u beide dagen verschijnt.

Deelnemers krijgen een certificaat, mogelijk dat er (pers)ruchtbaarheid aan gegeven wordt, en een officiële uitreiking.