485/banner_website02.jpg

ZOMERFEEST VINKEVELD 2024

GEPLAATS OP: 06.06.2024

Het Jubileumfeest van vorig jaar was een groot succes! Na de vele positieve reacties hebben we besloten om ook dit jaar een wijkfeest te geven, en wel op 6 juli en je kunt je nu aanmelden. We geven er dit jaar een Duits tintje aan ivm het EK in Duitsland en hebben het omgedoopt in:

Sommerfest Vinkeveld

Het programma van het feest op 6 juli is als volgt:

14:30  Start van de kinderactiviteiten en lekker borrelen op het veldje

16:00  Start coverband MeernieT

17:00 - 19:00  Broodjes bratwurst en hamburger

20:00  Laatste ronde en einde Sommerfest Vinkeveld

Locatie: het veldje bij de Wijkjutter op Uitvaltij 2 (voormalige Jutter basisschool).

Meld je nu aan!

Als je op het zomerfeest wilt komen, moet je je aanmelden via het inschrijfformulier (klik hier), dit kan tot uiterlijk maandag 1 juli. Voor de entree vragen we 10 euro per persoon (12+), kinderen tot 12 jaar mogen gratis meekomen. Bij de entree is één drankje en een luxe belegd broodje inbegrepen. Op het feest is weer een barretje aanwezig waar koude drankjes tegen vriendelijke prijzen beschikbaar zijn. Voor de kinderen is er gratis limonade en wat lekkers te eten!

Het feest wordt georganiseerd voor de leden van de Wijkvereniging. Ben je nog geen lid? Klik hier om je direct aan te melden.

Kinderactiviteiten

De jeugdcommissie heeft een breed scala aan activiteiten voor de kinderen op het programma staan. Natuurlijk zal er weer een springkussen zijn, er is stoepkrijt, eendjes vissen, glitter tattoo's en veel meer! We stemmen dit af op het weer, houdt de website en facebook in de gaten.