Bestuur en vrijwilligers

Net als vele andere wijkverenigingen wordt Wijkvereniging Vinkeveld draaiende gehouden door een team van vrijwilligers en een bestuur. Zij zorgen er immers voor dat de wijkvereniging kan blijven functioneren. En dat er activiteiten, bijeenkomsten en nog veel meer kunnen blijven worden georganiseerd. Dit wijkverenigingsteam komt elke 6 weken bijeen in het regulier overleg waar de lopende zaken besproken worden. Gezamenlijk bedenken we de activiteiten waarna ieder vervolgens daar zijn of haar bijdrage aan levert.

Ook zijn er vrijwilligers die enkel een activiteit trekken en waarop gerekend kan worden als er extra handen nodig zijn. Dit zijn o.a. de vrijwilligers van de Vitality Club, de Vinkeveldstapper en het klaverjassen.

We kunnen natuurlijk altijd meer vrijwilligers gebruiken! Wilt u ons helpen met algemene zaken, of wilt u meehelpen activiteiten te organiseren (zoals Halloween, wandelingen, puzzeltochten, knutselmiddagen, sportactiviteiten, .... )? Of lijkt het u leuk om een paar maal per jaar een "groenronde" door de wijk te lopen? Misschien vindt u het leuk om artikelen te schrijven voor de website of de pers? Neem dan contact met ons op!

Per email secretaris@wijkvereniginvinkeveld.nl of bellen naar 06-21547684.

Het Vinkeveld wijkverenigingsteam met v.l.n.r.:

Bestuur en vrijwilligers